一個一事無成的莓莓,,唔信心走下去,現在已經好多壓力,我還是小朋友嗎?好累,朋友又唔多,現在唔識再see人地心中想什麼,e+無期望在我人生中=.=
只不知道應該做什麼,腦一片空白,走下去又誰給我信心,現在我做什麼好呢,心事多的是,點樣先得,明知好辛苦都要死撐=.=. 其實我可以撐得到嗎?
在家中壓力好大,連透氣都不可以,我真係仲係小朋友嗎??先會咁嗎??在心中的問題越來越多,沒有問題也沒有答案,條路又漫長又辛苦,我幾時先識長大,
定係我由頭到尾都未長大過,有冇人知我將來會係點呢??莓莓長大後係點既人,還是永遠都唔會長大,一世比人當垃圾嗎?夢想會成真嗎???
arrow
arrow
    全站熱搜

    史 迪仔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()